.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گشایش نمایشگاه بزرگ ورزش استان
در آئینی با حضور مسئولان ملی و استانی، نمایشگاه بزرگ تخصصی ورزش مازندران، تولیدات و تجهیزات ورزشی گشایش یافت.
گشایش نمایشگاه بزرگ ورزش استان

با حضور عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، رحیمی مدیرکل مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، مولایی فرماندار قائمشهر و دیگر مسئولان، نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در محل نمایشگاه بین المللی قائمشهر شروع به کار کرد.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آئین گشایش این نمایشگاه، گفت: مازندران مهد قهرمانان و افتخار آفرینان است که در میادین مختلف ورزشی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و مدال کسب کردند.

 

قاسم عزیزاده گرجی افزود: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزشی این استان دسترسی آسان مردم به تجهیزات و وسایل‌های ورزشی است.

 

او با اعلام اینکه نمایشگاه تخصصی ورزشی برای اولین بار در سطح استان برپا شد، گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها برای تامین وسایل و دست‌های ورزشی با تولید کنندگان آشنا شوند.

 

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه افزود: جای چنین نمایشگاه تخصصی در استان خالی بوده و به همین دلیل نسبت به برپایی این نمایشگاه اقدام کرده ایم.

 

او با اعلام اینکه برپایی نمایشگاه تخصصی ورزشی باعث می‌شود تا بتوانیم نشاط و شادابی را بین شهروندان ایجاد کنیم، گفت: در این نمایشگاه در کنار تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته ۲۷ هیات ورزشی هم حضور دارند تا مردم بتوانند با حضور در این نمایشگاه و صحبت با هیات‌های ورزشی نسبت به استعدادیابی و ثبت نام فرزندانشان هم اقدام کنند.

 

این نمایشگاه به همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران و با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر با همکاری ادارات و نهاد‌های متولی امر ورزش، مؤسسه آینده سازان به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه و با حضور هیئت‌های فعال ورزشی استان برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی با این گستره و در فضای حدود ۵ هزار متر مربع برگزار شد.

 

نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ آماده ارائه خدمت به علاقه‌مندان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.